Anbefalt workflow
NB: Ikke start hub oppdatering som kommer opp i app, denne vil bli installert automatisk dagen etter installasjon.
1. Koble Eva hub til strøm og ruter.
2. Begynn montering av dørlås
Master koden er fra fabrikk satt til 1234. Denne koden kan ikke endres fra app. Når du kommer til dette punktet må kunden legge inn dette selv (kan selvfølgelig legge det inn for kunde men da med kundens tillatelse). Masterkoden bør lagres et lurt sted, denne kan ikke endres fra app. Også lurt at dette er en annen kode enn den daglige koden). Dette gjøres rett etter låsen er ferdig montert og før du går videre til installasjon av app og modul.
Endre masterkode
-
Trykk nøkkelknapp i tre sekunder inntil touchpanelet aktiveres
-
Tast [masterkode] (fra fabrikk er denne 1234)
-
Tast [*]
-
Tast [1]
-
Tast [*]
-
Tast [1]
-
Tast [*]
-
Tast [ny masterkode] (4 til 8 siffer)
-
Tast [*]
-
10 Bekreft [ny masterkode]
-
Tast [#]
-
Blå LED blinker som bekreftelse
----
Legg til hjem
3. Gå inn på Eva appen og trykk på (øverst i venstre hjørne), deretter "legg til bolig".
4. Følg anvisning i app.
----
Legge til enheter til hjemmet
5. Trykk på + tegnet øverst i venstre hjørne
6. Velg "legg til enhet".
7. Følg anvisning i app.
Tilkobling av dørlåsen til appen
På den lille Zigbee-modulen er det en liten blå lysdiode nede til høyre. For å få koblet denne til Eva, må den være i innparringsmodus. Da blinker lysdioden med tre raske blå blink, ett sekund pause, tre raske blå blink osv.
Dersom den lille blå lysdioden ikke blinker (eller har sluttet å blinke) så må den settes i innparringsmodus:
- Døren skal være åpen
- Trykk inn «nøkkelknappen» på innsiden av døren inntil panelet på utsiden tennes
- Tast inn masterkoden etterfulgt av stjerne
- Tast 2 etterfulgt av stjerne
- Tast 5
- lysdioden på Zigbeemodulen skal begynne å blinke for å indikere at den er i innparringsmodus
-----
Overføre hjemmet til kunde
1. Trykk på "administrasjon", "brukere" også + tegnet øverst i høyre hjørne.
2. Velg "overfør bolig", deretter kunden e-postadresse (dersom kunden har opprettet bruker oppgir du epostadressen han brukte) /
3.. Velg dato og klokkeslett (velg 5-10 minutter og sørg for at kunden oppretter bruker"
4. Sjekk at kunden har tilgang til hjemmet i sin app
----
Ved problemer med app eller enheter kan dere ringe meg direkte på 483 888 60 eller om kunden trenger oppfølgning kan dere sende meg en mail med kontaktinfoen til kunde.
Vedlagt finner dere brukerveiledningen til ID Lock 150 - Anbefaler at dere gjør dere kjent med denne :)
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.